امور آزمایشگاه ها
     نام و نام خانوادگی :   مریم کارخانه
    مدرک تحصیلی :   کارشناسی ارشد میکروب شناسی
    
سمت :  مسئول امور آزمایشگاه ها
رزومه
سوابق کاری:    دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی    سال 1389-1397
    دانشگاه علوم پزشکی لرستان    سال 1397-1400
تجارب کاری    تسلط کامل به تکنیک PCR شامل PCR معمولی، گرادیانت PCR، Touch Down، Realtime PCR، RT-PCR ، RFLP PCR و NESTED PCR
    تسلط کامل به تکنیک های کشت سلول سرطانی و نرمال و رنگ آمیزی افتراقی سلول ها و تست MTT
    تسلط به تکنیک الیزا
    تسلط به تکنیک های Whole RNA & DNA Extraction
    تسلط به تکینک الکتروفورز DNA
    تسلط به طراحی پرایمر با استفاده از نرم افزار GENE RUNNER و NCBI PRIMER BLAST
    تسلط به شناسایی جایگاه برش آنزیم های محدودالاثر
    انجام تست های بالینی تشخیص ویروس های گوارشی با استفاده از ریل تایم
    انجام تست های بالینی تشخیص ویروس هپاتیت C با روش های مولکولی
    نگارش مقالات علمی به زبان های فارسی و انگلیسی، سابمیت و چاپ مقاله در ژورنال های داخلی و خارجی
    تسلط به نرم افزارهای OFFICE،SPSS ،ENDNOTE و AUTOCAD2004
    همکاری در برگزاری کلاس های مباحث مولکولی و کشت سلول دانشجویان ارشد رشته های علوم پایه
شرح وظایف واحد
* نظارت و کنترل آزمایشگاه ها به عنوان مسئول امور آزمایشگاه ها در جهت ایجاد نظم وانضباط کاری و رعایت کلیه مقررات آموزشی و برگزاری بهینه کلاس های عملی
*شرکت در جلسات با حضور ریاست دانشکده و اعضای هیئت علمی به منظور انعکاس مشکلات و مطرح کردن پیشنهادات مناسب جهت پیشبرد اهداف امور آزمایشگاه ها
*نظارت بر نحوه استفاده از امکانات آزمایشگاه ها اعم از دستگاه ها ، وسایل و مواد مصرفی آزمایشگاه ها
*ارائه گزارش موارد تعمیر یا عدم کارایی دستگاه ها که توسط کارشناس و مدیر گروه مربوطه تایید شده به ریاست دانشکده و پیگیری جهت تعمیر و سرویس آنها
*درخواست خرید مواد مصرفی مورد نیاز آزمایشگاه ها با توجه به نیازهای گروه های آموزشی علوم پایه
*شرکت در فرایند های ارتقا کیفیت و بهینه سازی روش و روندهای کاری آزمایشگاه
*نظارت بر رعایت قواعد صرفه جویی توسط کارشناسان مربوطه
*نظارت بر کارشناسان حق التدریس و ثبت دفتر حضور و غیاب
*تنظیم قرارداد مربوطه کارشناسان حق التدریس آزمایشگاه ها
*شرکت در جلسه کمیته خرید با حضور اعضاء محترم آن، ریاست دانشکده، معاون دانشکده، مدیر مالی، حراست مجتمع و کارشناس تجهیزات پزشکی با توجه به نیاز سنجی گروه های مربوطه
*هرگونه تعمیر و سرویس دستگاه ها ابتدا توسط کارشناس آزمایشگاه و مدیر گروه مربوطه تایید و جهت پیگیری به امورآزمایشگاه ها تحویل گردد.
*هرگونه ورود به آزمایشگاه ها جهت تعمیر و سرویس دستگا ها با هماهنگی مسول امور آزمایشگاه ها بایستی صورت پذیرد.
*برنامه ریزی و انجام بازدیدهای مستمر از آزمایشگاه ها، نظارت بر نظافت آزمایشگاه و سالن تشریح توسط خدمات مربوطه
*درخواست شارژکلیه کپسول های آتش نشانی، تانک ازت، سیلندر گاز و کپسول co2 در صورت خالی شدن
نظارت بر کلیه کارشناسان آزمایشگاه جهت انجام وظایف محوله از نظر کیفی و کمی
*رفع نواقص تاسیسات آب ، برق و گاز در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی
*  انجام سایر امور محوله از طرف مافوق در حوزه وظایف تعریف شده طبق نظر مافوق مطابق با نیاز سیستم

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.

سوالات متداول

آدرس سالن آزمون الکترونیکی دانشکده پزشکی کجاست؟

طبقه زیرزمین- راهروی سمت بوفه- انتهای راهرو- سالن آزمون الکترونیکی دانشکده پزشکی

آدرس سامانه آزمون الکترونیکی دانشکده پزشکی چیست؟

آدرس URL سامانه Exam.lums.ac.ir  می باشد

آدرس IP نیز 192.168.32.20 می باشد

ضمنا عزیزانی که از وای فای دانشگاه (pardis) استفاده میکنند حتما داده گوشی خود را خاموش کرده و تنها با وای فای وارد شوند و آدرس سامانه را بصورت دستی در نوار مرورگر خود بزنند.

نحوه ورود به سامانه آزمون الکترونیکی چگونه می باشد؟

جهت شرکت در آزمون پیش رو بعد از ورود به سامانه آزمون الکترونیکی «نام کاربری» و «رمز عبور» خود را وارد کرده و سپس کد امنیتی نمایش داده شده را بنویسید و «ورود به آزمون» را بزنید.

چگونه از نتایج آزمونهای برگزار شده در سامانه آزمون الکترونیکی باخبر بشیم؟

جهت نمایش نمره بعد از ورود به سامانه آزمون الکترونیکی «نام کاربری» و «رمز عبور» خود را وارد کرده و سپس کد امنیتی نمایش داده شده را بنویسید و «ورود به پنل کاربری» را بزنید.

offer
انتقادات
و
پیشنهادات