گروه بیهوشی و مراقبت های ویژه   دانشگاه  علوم  پزشکی لرستان  از سال  1370 همزمان  با  تاسیس  دانشکده  پزشکی  شروع  به  فعالیت  نمود   و  رسالت خود را  چه  در  رشته  عمومی وچه   تخصصی  ارائه خدمات درمانی و مشاوره ای در رشته بیهوشی و مراقبت های ویژه جهت رفع نیاز  بیماران معرفی کرد . 
این گروه بر آن  دارد با استفاده از آموزش ، پژوهش و ارائه خدمات سلامت در رشته بیهوشی و مراقبت های ویژه ه به  جامعه  پزشکی و  درمانی  و  اقشار  مختلف  مردم  کمک  در خور توان خود را ارائه  دهد. و  با استعانت از خداوند متعال برترین خدمات آموزشی ، پژوهشی و درمانی را در سطح  دانشجویان ،جامعه علمی و بیماران ارائه دهد.
 و همچنین  در حطیه  تحقیقانی  با انجام پژوهش های بنیادی و کاربردی در رشته بیهوشی و مراقبت های ویژه به منظور ارتقای دانش بشری اهتمام  ورزد .
راهبردهای اصلی برای دستیابی به رسالت و اهداف
- استفاده از مشاوره های تخصصی صاحب نظران در حیطه آموزش ، پژوهش و درمان
- پیاده سازی استانداردهای ملی و جهانی به منظور تضمین و ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و درمان

گروه بیهوشی  دانشگاه علوم پزشکی لرستان 8هیات علمی  بالینی  دارد که از  نظر درجه علمی  یک استاد  تمام  و دو  دانشیار  و  بقیه  استادیار  می باشند  .از  سال 1393 موفق  به اخذ  رشته دستیاری  بیهوشی  شد  و   هر  ساله  این  دانشگاه 4 رزیدنت  بیهوشی  را  پذیرا می باشد  .

سوالات متداول

آدرس سالن آزمون الکترونیکی دانشکده پزشکی کجاست؟

طبقه زیرزمین- راهروی سمت بوفه- انتهای راهرو- سالن آزمون الکترونیکی دانشکده پزشکی

آدرس سامانه آزمون الکترونیکی دانشکده پزشکی چیست؟

آدرس URL سامانه Exam.lums.ac.ir  می باشد

آدرس IP نیز 192.168.32.20 می باشد

ضمنا عزیزانی که از وای فای دانشگاه (pardis) استفاده میکنند حتما داده گوشی خود را خاموش کرده و تنها با وای فای وارد شوند و آدرس سامانه را بصورت دستی در نوار مرورگر خود بزنند.

نحوه ورود به سامانه آزمون الکترونیکی چگونه می باشد؟

جهت شرکت در آزمون پیش رو بعد از ورود به سامانه آزمون الکترونیکی «نام کاربری» و «رمز عبور» خود را وارد کرده و سپس کد امنیتی نمایش داده شده را بنویسید و «ورود به آزمون» را بزنید.

چگونه از نتایج آزمونهای برگزار شده در سامانه آزمون الکترونیکی باخبر بشیم؟

جهت نمایش نمره بعد از ورود به سامانه آزمون الکترونیکی «نام کاربری» و «رمز عبور» خود را وارد کرده و سپس کد امنیتی نمایش داده شده را بنویسید و «ورود به پنل کاربری» را بزنید.

offer
انتقادات
و
پیشنهادات