گروه فیزیک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان

 گروه فیزیک پزشکی  در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از مهرماه 1401 در مجتمع دانشگاهی پردیس ایت ا... کمالوند شروع به کار کرد. این گروه دارای اعضای هیات علمی در گرایش های مختلف فیزیک پزشکی (پزشکی هسته ای، رادیوبیولوژی، تصویربرداریهای پزشکی، دزیمتری و رادیوتراپی) است.

گروه فیزیک پزشکی علاوه بر تدریس دروس کارشناسی ارشد این رشته، دروس نظری فیزیک و آزمایشگاهی مربوط به سایر گروهها در دانشکده های مختلف را نیز برعهده دارد.

 

اعضای هیات علمی گروه فیزیک پزشکی علاوه بر مسئولیتهای متعدد اجرایی ، همواره آموزش و پژوهش را وظیفه اصلی خود دانسته و آماده همکاری با اساتید، پژوهشگران و دانشجویان عزیز در جهت ارتقای حرکت علمی و فناوری کشور به سوی رشد و تعالی می باشند.

اهداف و رسالت گروه

رسالت این مقطع، آموزش و ارتقای علوم وابسته به فیزیک پزشکی، ایجاد توانایی در دانش‌آموختگان به منظور کسب علوم و فراگیری دانش فیزیک پزشکی بطور مستقل و گسترش علم و توانایی آنها جهت ارائه خدمات کاربردی در بخش‌های تشخیصی و درمانی و پذیرش مسئولیت آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها ی عملی مربوط به این رشته است بصورتیکه اهداف ذیل قابل دستیابی باشد:

 

1- ارتقاء دانش فیزیک پزشکی و کسب علوم پیشرفته و فناوری جدید در این رشته.

2- اجرا و نظارت بر انجام برنامه‌­های کنترل کیفی دستگاه‌های تصویربرداری، پرتودرمانی، پزشکی هسته­‌ای، لیزر و در مراکزبهداشتی- درمانی.

3- اجرا و نظارت بر انجام برنامه‌­های حفاظتی کارکنان و بیماران و افراد عادی جامعه در مقابل پرتوها.

4- نظارت بر روند درمان در مراکز پرتودرمانی و بهینه‌­سازی روش‌های تشخیصی و درمانی.

5- ارائه و آموزش دروس نظری و عملی فیزیک به دانشجویان تمام مقاطع و رشته‌های موجود در دانشگاه

 6- انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در حیطه‌های مختلف فیزیک پزشکی و پرتوشناسی تربیت نیروهای متخصص و توانمند برای برآوردن نیازهای بهداشتی، آموزشی و پژوهشی جامعه و ارائه خدمات آزمایشگاهی در زمینه‌های ممکن

 

در حال حاضر مدیریت گروه فیزیک پزشکی را سرکار خانم دکتر سمیرا رسانه برعهده دارند.

 

 

 

 

    

سوالات متداول

آدرس سالن آزمون الکترونیکی دانشکده پزشکی کجاست؟

طبقه زیرزمین- راهروی سمت بوفه- انتهای راهرو- سالن آزمون الکترونیکی دانشکده پزشکی

آدرس سامانه آزمون الکترونیکی دانشکده پزشکی چیست؟

آدرس URL سامانه Exam.lums.ac.ir  می باشد

آدرس IP نیز 192.168.32.20 می باشد

ضمنا عزیزانی که از وای فای دانشگاه (pardis) استفاده میکنند حتما داده گوشی خود را خاموش کرده و تنها با وای فای وارد شوند و آدرس سامانه را بصورت دستی در نوار مرورگر خود بزنند.

نحوه ورود به سامانه آزمون الکترونیکی چگونه می باشد؟

جهت شرکت در آزمون پیش رو بعد از ورود به سامانه آزمون الکترونیکی «نام کاربری» و «رمز عبور» خود را وارد کرده و سپس کد امنیتی نمایش داده شده را بنویسید و «ورود به آزمون» را بزنید.

چگونه از نتایج آزمونهای برگزار شده در سامانه آزمون الکترونیکی باخبر بشیم؟

جهت نمایش نمره بعد از ورود به سامانه آزمون الکترونیکی «نام کاربری» و «رمز عبور» خود را وارد کرده و سپس کد امنیتی نمایش داده شده را بنویسید و «ورود به پنل کاربری» را بزنید.

offer
انتقادات
و
پیشنهادات